Thursday 26 December 2013

Boże Narodzenie 2013 :)

A myśmy mieli małą niespodziankę, tzn. problem z ogrzewaniem :)). Która dość konkretnie pokrzyżowała przygotowania. Na krótko, na szczęście, pojechałam z córą do "teściów" a P. ogarniał sytuację i jak już zrobiło się znowu ciepło, to się okazało, że to już przedświąteczny weekend :D. A przed nami odświeżenie ścian, a jak się rozpędziłam, to i drzwi i okno i półka poszły pod pędzel :).
Mimo wszystko ciacha zostały upieczone.




Troszkę dekoracji udało mi się gdzieś po drodze wydziergać ;)



I udekorować troszeczkę :)




A dzisiaj udało mi się nie złapać choinki (bo jakoś tak głupio mi się przyznać, że to nie córcia, ale własnie ja wywróciłam 2,5 metra pięknego drzewa :P).
 

Mam nadzieję, że spędziliście ten cudowny czas zdrowo i radośnie :)
SHARE:

5 comments

  1. no to widzę że się ten 2013 rok żegna z Wami z hukiem :)))))))))))) oby lepszy był następny rok ...jak na takie przeboje to i tak jest perfekcyjnie !!!!!

    ReplyDelete
  2. piękne dekoracje, szczególnie zaprzęg z konikiem dala ;-)

    ReplyDelete
  3. jakie ładne ciacha upiekłaś:))) też robiłam, ale już wszystko zjedzone. choinka upadła?! ojej... mam nadzieję, że się nic nie stało... ściskam Ciebie kochana!
    buziaków moc

    ReplyDelete
  4. Świetne dekoracje,a ciastka wyglądają niesamowicie apetycznie :) Pozdrawiam - M.

    ReplyDelete
  5. ale ładne świąteczne dekoracje!
    w tym roku nie udała nam się przeprowadzka przed świętami, więc wszelkie pomysły i inspiracje przechodzą na przyszły rok ;)

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig