Monday 8 December 2014

DIY Xmas - Wooden Beads Take 2 :)

Obiecuję, że przynajmniej w temacie Świąt już ich więcej nie będzie ;).
Cieszę się, że podobały się Wam zawieszki :). Z kulek, które mi zostały zrobiłam łańcuch na choinkę :).
W tym roku zielona panna zostanie ubrana u nas wcześniej, bo wyjeżdżamy na Święta do moich rodziców i chciałabym, żeby córcia w domu mogła się nią nacieszyć :). Będzie też standardowych rozmiarów, czyli nie za duża, bo wielkość ubiegłorocznej po wstawieniu w pokoju mnie zaskoczyła ;). Pomalutku myślę już o tym jak ją ostatecznie udekorujemy i łańcuch z kulek zawiśnie na niej na pewno :).


W domu miałam dwie szpule sznurka. Każdy za gruby, kupiony okazał się za cienki. Użyłam więc podwójnego :).






Na blogu już tego na pewno nie będzie, w domu również, bo mi się kuleczki skończyły ;). Ale pomyślałam, że bardzo fajne można z nich zrobić obrączki na serwetki :))).

Pozdrawiam cieplutko, dobrej nocy :).
SHARE:

19 comments

  1. Pomysły kulkowe są super, a pokazywać to ich możesz ile chcesz, inspiracji nigdy za dużo :))
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, Ula :). Miłego dnia, serdeczności wysyłam :)

      Delete
  2. Świetnie to wygląda, ale i tak najbardziej - znów - zachwycam się gwiazdą:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz, jak ja ją lubię? :) Cudna jest :)))). Cieszę się, że mi się trafiła ;).
      Uściski :)

      Delete
  3. pomysłowo i ... ekologicznie ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też pomyślałam, że dość eko ten łańcuch ;)

      Delete
  4. muszę pokombinować z tymi kulkami ... zaraziłaś mnie Moni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) Aguś :) Dobrze, że tylko kulkami :D Tzn. ja zdrowa, ale moje małe szczęście znowu zasmarkane ;)

      Delete
  5. I wyszło genialnie...i te zawieszki kulki też super i podkładka ...ach tak zbiorczo piszę, bo normalnie nie wiem jak to się stało ale musiałam jakoś przegapić kilka postów...czemuż Ty w weekendy je zamieszczasz...no normalnie w weekendy to ja nie ogarniam wcale ;-). Uściski Moniczko ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, Oluś :). U Ciebie same cuda :). Poza tym jak patrzyłam, to widzę, że mamy podobny gust i blogowe ścieżki :). Cudnie! :)

      Delete
    2. Jeszcze dopiszę - ja za to w środku tygodnia nie ogarniam :D. Weekend to w tej chwili jedyna szansa na zdjęcia :). A i na post też, w pracy kupa pracy, a w domu drugie tyle ;). Pozdrawiam cieplusio :)

      Delete
  6. Łańcuch z kulek wygląda świetnie.

    ReplyDelete
  7. Fajowe te choinkowe kulki ;)

    ReplyDelete
  8. Łańcuch wygląda uroczo:-)
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  9. Naturalne dekoracje najpiękniejsze :))) Świetny pomysł - odgapię :)!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  10. Piękne te kulkowe łańcuchy. Pozdrawiam Marta

    ReplyDelete
  11. Też zastanawiam się nad podobnym rozmiarem choinki, świetnie wygląda :)

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig