Tuesday 12 November 2013

Naturalnie.

Uwiebiam rzeczy zrobione z naturalnych surowców, kocham naturę we wnętrzach - biel plus drewno, kamień, białe szkło, glina, len, wiklina. Można by wymieniać.
Wyskoczyłam więc kilka dni temu niemalże boso z domu po taką gałązkę leszczyny i zrobiłam sobie lekką i swieżą dekorację. Mała rzecz a cieszy :).


Dekoracje świąteczne pojawiają się już od dawna. Dla mnie październik to trochę za wcześnie na Boże Narodzenie, chociaż szydełkować i szyć zaczęłam chyba latem :). Grzybki "muchomórki" czekają jeszcze w kartonach na swój czas, a ten jest neutralny więc postanowiłam, że wykorzystam go do dekoracji jesienniej (no ok, bałam się schować do pudła, żeby nie popękał :P ).






Z dekoracjami jeszcze poczekam, ale jeśli któraś z Was je lubi, to na pierniki Aganiok już czas ;).


SHARE:

7 comments

  1. Idealnie się prezentuje, a bombka jest jak wisienka na torcie! W prostocie siła!
    ściskam!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. a wyłączysz szyfrowanie :) ? źle to widzę zawsze i się denerwuję, że ślepnę!!!

      Delete
  3. aaaaa love it! :) nie no ja muszę przy najbliższym poście napisac o Twoim blogu:) niech się świat dowie o tak kreatywnej i robiącej piękne zdjęcia osóbce:)

    ReplyDelete
  4. pieknie tu u ciebie.. każdy wpis cudny.. w moim guście a jak! trafiłam od Ani scraperki :) i zostaje już :D

    ReplyDelete
  5. Tak bardzo lubię te klimaty...

    ReplyDelete
  6. Mam taką swoją tradycję, tyle, że wiosenną - zbieram świeże gałązki brzozowe, najlepiej z pączkami jeszcze i wstawiam do dużego wazonu - przyczepiam motylki i cieszę się kawałkiem natury w domu :) Ledwie zima się zaczęła, a już zatęskniło mi się za wiosną ;)

    Teraz wystarczą jakiekolwiek gałązki i kilka małych bombeczek czy kokardek świątecznych :)
    Piękna ta Twoja dekoracja :)

    Pozdrawiam,
    Nevrinn

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig