Friday 27 March 2015

Just a bit of Easter deco :)

Uwielbiam takie naturalne dekoracje, chociaż zatęskniłam za kolorem :).
Taki nasz mały DIY mix ;)


Białe styropianowe jajeczka pomalowane farbką akrylową z zestawu Kalinki (ona je malowała :)). Naprawdę mają tak intensywny kolor :).




Jajeczka z piórkami już pokazywałam. Plaster drewniany to również DIY, pękł mi podczas suszenia, ale myślę, że taki niedoskonały wygląda nawet ciekawiej :). Plaster z charakterem ;)


 

Śnieżyce przyniosła mi córcia z ogródka. Chyba lubi dawać mi kwiaty, bo często  w markecie przynosi mi bukiet i mówi: mamusiu, proszę, kupiłam dla ciebie kwiaty :)).



Napiszę jeszcze na pewno przed Świętami, dekoracyjnie będzie dalej, a co ;).

Trzymajcie się, buziuńka, udanego weekendu :).
SHARE:

11 comments

  1. no to ja czekam przestępując z nogi na nogę :)))))) pięknie jest !!!

    ReplyDelete
  2. Cudnie wiosennie u Ciebie! Pięknie :)

    ReplyDelete
  3. Love the blue details! Šikovná Kalinka!! Beautiful, Monika... Veselé Velikonoce!

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia. Kolor pisanek mega! I ta z piórkiem urocza :) A plastry prawie zawsze pękają, mój też wyszczerbiony :) Twój duży piękny. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Piękne dekoracje nic dodać, nic ująć.... a te jajeczka turkusowe super :)

    ReplyDelete
  6. Radosnego Alleluja!!
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig