Friday 19 June 2015

Raspberry and basil drink :)

Nie wiem jak to nazwać, ale jest pyszne ;). Na lemoniadę za gęste, na smoothie za rzadkie ;).





Użyłam:

- 1,5 małego pojemniczka malin (trochę zjadła córcia ;))
- kilka listków bazylii
- brązowy cukier do smaku
- delikatnie gazowaną wodę :).

Maliny z bazylią, cukrem i odrobiną wody zblendowałam a później wszystko wymieszałam z reszt wody w butli (Ikea).
Pycha! :)

Inna wariacja dla Kalinki ;)


Nie mogła się doczekać ;)


Polecam i na zdrowie :)
SHARE:

14 comments

  1. Uwielbiam truskawki :), a taki drink smakowity i bomba witaminowa!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    ReplyDelete
  2. Pięknie wygląda :) do wypróbowania koniecznie nawet w wersji +18 ;-)

    ReplyDelete
  3. Wygląda obłędnie! Wypróbuję na pewno ;) buziaczki Moniś ;*

    ReplyDelete
  4. no właśnie, a z truskaweczką też by mogło fajnie się zgrać ???? ja muszę zrobić teraz sałatkę ze szpinakiem i truskawkami ...jak będzie dobre to wrzucę przepis :)))))) a może TY już je jadłaś w takim połączeniu ???? a ta wersja córkowa to piękna po prostu :)))))) BUZIAKI :)

    ReplyDelete
  5. I'll definitely try this! :)

    ReplyDelete
  6. Na maliny jeszcze trochę muszę poczekać i będę miała je prosto z ogrodu, wtedy rozpocznę malinową ucztę ;)

    ReplyDelete
  7. Piękne, ja już też niecierpliwie czekam na własne słodkości z ogrodu
    pycha

    ReplyDelete
  8. Wygląda smakowicie. Jeszcze nie załapałam się na pierwsze maliny :)

    ReplyDelete
  9. This looks very good!!! :)

    ReplyDelete
  10. Taki napój na pewno jest pyszny, uwielbiam smak malin :)
    Obejrzałam Twoje wcześniejsze posty z ogrodu....ależ zdjęcia cudne, marzenie.
    Ja również jestem zakochana w ogrodach i roślinach i również na czas letni zapominam troszkę o domu i żyję ogrodem i tarasem :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    ReplyDelete
  11. Nie ważne jak go nazwać, ważne, że wygląda niesamowicie apetycznie i ma się ochotę wypić/zjeść wszystko!! :) wspaniałe zdjęcia, przyciągają uwagę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  12. Malin z bazylią jeszcze nie próbowałam, ale zawartość Twoich szklanek musiała być pyszna!

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig